Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

sugplopp vs. landstinget sörmland

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av schmuck:

Jag kan för mitt liv inte förstå hur en regering som har tydliga lagar vad gäller monopol samtidigt kan sponsra den här typen av verksamhet där kunden får välja på en sorts dator i 3-4 fyra olika utföranden samt blir påtvingad ett sorts OS!?!?!
Jag ångrar bittert att jag inte stod på mej mer såsom sugplopp gör!!

/jensa

Visst är det bittert. Det var ju liksom sista spiken i kistan för den här gången... Jag lyder nog hans råd och sparar. Han verkar ju inte direkt intresserad av att samarbeta...

jensa - ta upp det igen! it ain't over 'til it's over...

Ursprungligen av sugplopp:

Visst är det bittert. Det var ju liksom sista spiken i kistan för den här gången... Jag lyder nog hans råd och sparar. Han verkar ju inte direkt intresserad av att samarbeta...

jensa - ta upp det igen! it ain't over 'til it's over...

En god relation med den ansvarige är nog A&O. Jag fick tvärnej och blev i princip ovän med förre ansvarige. Inte så mycket hårda ord men jag kunde inte förlika mej med idiotuttalanden som att vi har PC på jobbet, då ska vi inte erbjuda Mac i Hem-avtalen, det blir dyrt för dig etc. plus att han var retsam och sa saker som "tänk det blir väl kul, du kan spela spel på den också. Det går ju inte på Mac"

Den nye ansvarige som hade lite mer bakom pannbenet (mycket mer...) insåg att det nog av smidigast att låta mig få som jag ville. ( Jag är rätt envis) Jag fick dock lösa alla papper själv, vilket besvärade mig föga.

Jag har en god relation med ansvarig avdelning idag, icke att förakta.

Ursprungligen av Svante S:

En god relation med den ansvarige är nog A&O. Jag fick tvärnej och blev i princip ovän med förre ansvarige. Inte så mycket hårda ord men jag kunde inte förlika mej med idiotuttalanden som att vi har PC på jobbet, då ska vi inte erbjuda Mac i Hem-avtalen, det blir dyrt för dig etc. plus att han var retsam och sa saker som "tänk det blir väl kul, du kan spela spel på den också. Det går ju inte på Mac"

Den nye ansvarige som hade lite mer bakom pannbenet (mycket mer...) insåg att det nog av smidigast att låta mig få som jag ville. ( Jag är rätt envis) Jag fick dock lösa alla papper själv, vilket besvärade mig föga.

Jag har en god relation med ansvarig avdelning idag, icke att förakta.

Jo, det var ju en sån lösning jag tänkt mig. Det finns ju ingen anledning för dem att inte låta mig få en fin powerbook. alla skulle bli glada, liksom...

men jag måste erkänna att det känns lite mörkt just nu...

Bevaka tråden