Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mixa i datorn..?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ost?

24 kanaler in kräver ju en del av datorn också. Lite extra dsp kanske kan behövas.

Idag är det torsdag.

Dagens fynd? Fåglar skall inte äta ost eftersom den kan sätta sig i krävan på dem. Det var kanske därför den stack. O:-)

..och ja, jag känner mig bortflugen i denna onda musikvärld. Har man löst ett tekniskt problem så uppstår två nya. Det är som ett dataspel där varje nivå blir svårare och svårare. Det där med mjukvarusyntar låter mer och mer lockande. jag kan ju ha kvar mina grejer och plocka fram dem från garderoben då och då.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-06 18:18

Billigt alternativ är ju att patchbay'a allt (t ex 4 st patchbays) och kombinera med ett beggat ljudkort som har t ex 8 in. Du kanske inte behöver använda mer än 8 kanaler åt gången. Bygg ut med fler ingångar (adat-expansioner) när du har råd och lust.

Jag har vart lite inne på att köpa ett till M-audi Delta 1010LT, men jag tror inte att det funkar med två stycken. Jag vill minnas att jag läst att man inte kan göra så. Men vaffan...jag rycker ut TV-kortets kablar i patchbayen, då får jag 3 stereopar in. Det är två fler än vad många andra har.

Bevaka tråden