Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag tror Flash drar alldeles för mycket kräm och att det inte finns specialkretsar som kan accelerera det till skillnad från t.ex. mpeg4.
Det var rätt mycket diskussion om detta för ett tag sedan, då gällde det iPhone, men det är ju på ett ut, jag rekommenderar den som vill diskutera det att kolla in den här tråden:
eller rättare sagt Apple ville inte ha flash pga. säkerhet? (Steve mumlade ju något sådant). Eller så ville inte Apple betala Adobe för att utveckla en (Kan ju tyckas rimligt på sätt o vis).
eller rättare sagt Apple ville inte ha flash pga. säkerhet? (Steve mumlade ju något sådant). Eller så ville inte Apple betala Adobe för att utveckla en (Kan ju tyckas rimligt på sätt o vis).
Nä det stämmer inte riktigt.
Man ville inte ha tredjepartsprogram för att "At&T inte ville att hela deras nät skulle gå ner".
Man sa att iPhonen inte har någon flash för tillfället. Jag tror absolut att det jobbas på en flashplugin till iPhonen.
Inget illa ment men självklart inte. Den kommer att brytas och dina installerad program kommer att försvinna tills dess att man jailbreakar nästa version och så kommer det att hålla på till febrauri då SDK kommer. Om SDK:t inte är tillräckligt bra kommer ju dock jailbreakandet att fortgå ändå...