Intressant!
Jag har exakt samma problem nu, efter en misslyckad installation av just SwePhone! No offence, jag är jävligt imponerad och glad över att man jobbat så hårt med detta. Men just nu känns det bara - va fan, jävla skit!
@Patrik,
hur installerade du om SwePhone om nallen inte går att nå varken via SSH eller GUI't ? Min står bara vid äpplet och efter en stund bootar den om. Känns som en restore via iTunes är min enda utväg. Sedan blir det ingen SwePhone, no, nix, no Sire.
Tänkte prova denna metod istället, den känns lite stabilare på något sätt. Apple's egna, inget hack.
Edit: Wooosh - glöm allt stök och bök. Lägg bara till http://i.unlock.no till Installer.app Sources och installera "Unlockling tools/International Menu" så får man välja språk, keyboard och menyer på alla möjliga språk, inklusive Svenska så klart. Fungerar toppen!
Blåste nyss min telefon med den nya datorlösa metoden, var fantastiskt enkelt och gick på under tio minuter!
p.s. innan jag bashar SwePhone för mycket skall jag erkänna att jag faktiskt lade till online.telia.se som APN för EDGE också innan jag startade om telefonen. Så det var inte _bara_ SwePhone som ändrades. Dock gick ju den installationen åt fanders tidigare så jag misstänker starkt att det är var något där som strulade.
-s