Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hade tänkt skaffa en "JBL on stage" docka, med harman kardon-högt, tror jag det är..
iaf. nu undrar jag alltså det finns program för Touch som kan fungera som väckarklocka? Har hört att det ska finnas för Iphone - att den börjar spela musik som väckning.. tänkte att det vore ju kanon om jag har Ipoden dockad under natten.. att den väcker mig på morgonen!
Både iPhone & iPod kan spela upp musik som väcking. Dock så måste du lägga in egna ringsignaler. Sedan så blir dom ju bara max 40sek långa, så du får vakna fort =), men det går. Har själv en drös goa låtar jag brukar vakna till.
Både iPhone & iPod kan spela upp musik som väcking. Dock så måste du lägga in egna ringsignaler. Sedan så blir dom ju bara max 40sek långa, så du får vakna fort =), men det går. Har själv en drös goa låtar jag brukar vakna till.
iTouchen är värdelös som väckarklocka, finns bara de förinlagda ljuden, (vet inte hur det är om man har jailbreakat den och då kanske kan byta ut ljud)
iPhonen kan spela sina 40 sekunderslåtar som är inlagda som ringsingnaler också ganska värdelöst men bättre än iTouchen.
Väntar spänt på ett app som gör att man kan spela ens egna musik till väckningen.