Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka musiken i iPhone med flera datorer?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ja det här är väll det som är den enskilt största bristen hos iPod/iPhone. Att synkade musikfiler inte går att fysiskt nå via disken. Fruktansvärt irriterande ibland.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-16 23:21

Lite gammal tråd men sitter o fnular och verkar som detta prog ska klara detta med lite meck

I want to keep two computers (two iTunes libraries) synchronized with CopyTrans

har börjat testa deras gratis variant av itunes men har dock inte alla funktioner men det mest primära

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-07-02 18:06

Saxar tråden med en fråga gällande musiksynkning med iPhone. Förut hade jag "Hantera musik och videor manuellt" inställt då jag gärna blandade musik hejvilt men även la in hela album. Sen upptäckte jag att när man kör på detta viset så återställs inte musiken vid en backup, utan det är endast när man har spellistor. Sagt och gjort, alla de blandade låtarna har jag nu lagt på en lista som jag synkar över. Nu vill jag lägga över album också, måste jag då göra en lista för varje album? I iTunes kan jag bara välja på att synka listor, genrer eller specifika artister - inte album.

Hur löser man detta enklast?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-02 18:46
Ursprungligen av CEk:

Saxar tråden med en fråga gällande musiksynkning med iPhone. Förut hade jag "Hantera musik och videor manuellt" inställt då jag gärna blandade musik hejvilt men även la in hela album. Sen upptäckte jag att när man kör på detta viset så återställs inte musiken vid en backup, utan det är endast när man har spellistor. Sagt och gjort, alla de blandade låtarna har jag nu lagt på en lista som jag synkar över. Nu vill jag lägga över album också, måste jag då göra en lista för varje album? I iTunes kan jag bara välja på att synka listor, genrer eller specifika artister - inte album.

Hur löser man detta enklast?

Du kan ju lägga ett album i en lista?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-07-02 21:28

Ja precis. Testade att göra så, la in ett album i en lista. När jag är inne i iPoden och går in på album så blir det dock fem album för samma album. I fyra av dom ligger det en ensam låt, i den sista ligger det 13 låtar. Skumt.

Ursprungligen av zappee:

Du kan ju lägga ett album i en lista?

Bevaka tråden