En varning till alla som använder installern och har 1.1.3 firmware. Var väldigt försiktiga med vilka program ni installerar. Runt 70% av alla program i installern är gamla och fungerar inte med 1.1.3, om det uppstår problem är det svårt att avinstallera programmen och i värsta fall "brickar" man iPhonen och man måste återställa allt och börja om från början.
Symptom som kan uppstå om man installerar gamla eller inkompatibla program. Springboard eller telefonen kraschar, man kan inte öppna inställningar, ljudet försvinner, telefon delen kraschar, mm.
Jag hoppas att installern uppdateras snart. Vad jag önskar mig är att installern känner av vilket firmware man har och visar endast program som är kompatibla med just det firmware. Programmen installeras utan att skriva över gamla filer eller gör backup så att när man deinstallerar programmen återställer installern allt. Bättre info vore inte heller helt fel. Just nu måste man gissa vad alla program gör och om det är över huvudtaget kompatibel med mitt firmware.
//Rob