- zthee
- Medlem ●
- Stockholm
ååh, jag vill ha mina att funka! Har fortfarande inte lyckats få igång dem. Rampar upp bara men inte ner. Har kontaktat topp som sagt att han kan hjälpa, men inte fått nåt mer svar.
Nån som vet hur kritiskt det är att det sitter en TL064 i den? jag har tryckt dit en 74a. Kanske är det det som strular...
Eller är det för at jag valt en polyesterkonding som C1, ska det vara nåt finare kanske?
Annars är virningen och komponenterna både dubbel och trippel-kollade...
Verkar vara den enda som inte fått 281 orna ännu....så mkt längre är det ju inte till umeå:tveksam:
Men det kanske är lika bra. Det enda jag bygger på just nu är backloggen....typ 14 CGS kort, 281, 292C, MPS, SN-Voice, TZFM VCO, fonitronics ps3100 och attenuative mixer.....
Gjorde en jättebeställning igår med i stort sett alla komponenter till CGS:erna och Sn-Voicen:) Sommaren är räddad! Hoppas det blir regn...
Just det - fick mail från futurlec idag också. De har skickat mina saknade komponenter. Så de borde komma nästa fredag och schaeffer panelerna kommer till veckan också! = Kristiflygare blir lödhelg!
Borde bli klar med panel 2 om drygt 2 veckor alltså! :dancingbanana:
Det spelar oftast ingen roll. Det är marginellt dyrare att köpa kit, men det är liksom tiden det kostar att leta skiten man betalar för...
Jag köper inte kit, för det är skönt att själv kunna bestämma vilka komponenter man egentligen använder..
Ja, det ska jag fixa!
Eller så ska jag förstå vad fan han menar med Variable vocder lever och Normal vocoder level. Han kan ju inte posta frontpaneler utan schema! Hur ska jag kunna rita mina paneler då liksom?
Det går ju liksom inte.
Ja, det ska jag fixa!
Eller så ska jag förstå vad fan han menar med Variable vocder lever och Normal vocoder level. Han kan ju inte posta frontpaneler utan schema! Hur ska jag kunna rita mina paneler då liksom?
Det går ju liksom inte.
kaine ordnung
Vill ju inte stressa honom med hjärtinfarkt liksom. Sen är det lite ambivalent det här Men det kan vi prata om över en bärs i typ nästa vecka.