Hejsan!
Extremt glad ägare till min iphone nu i hela tre dagar och hade några frågor. Försökt söka och fått svar på det mesta, men par saker återstår.
1. Hur tusan syncar ni bilder? Kan man lägga till bilder manuellt? Skulle nämligen gärna har 20 senaste händelserna plus en eller två album som är äldre, men detta är icke möjligt av de inställningar jag hittat. Kan göra ett smart album med 20 senaste och synka de albumen jag behöver + det nya smarta albumet. Men då grupperas dessa 20 händelserna i en mapp i iphonen och blir meningslös...
2. Är det något sätt att få tillgång till mina youtube favoriter i programmet?
3. Samma när det gäller kartor - kan man redigera bookmarks i datorn? alternativt få tillgång till en sparad karta jag har på mitt gmail konto i telefonen. Kalas när man är på stan eller ute och reser
4. Hur kan jag söka i min gmail? eller måste jag logga in på gmail.com i safari då?
5. När man raderar ett mejl vill jag tillbaka till inkorgen och inte till nästa mejl. Detalj, men är det möjligt?
6. Hur hanterar ni viktigt information på telefonen? Har lite viktiga saker (pin koder tex) som jag skulle gärna ha tillgång till. Men notes känns lite väl öppet. Absolut bästa hade varit att skydda en anteckning med pin kod och till och med kunna redigera från datorn, men av det jag hittat är det inte möjligt.
Sist men inte minst är problemet med att spara lösenord. Har inte fått tummarna loss, men ska ge 1passwd ett försök ikväll
//Jacob