Det har bara varit så två gånger, men jag kanske får ta och försöka få den fixad iallafall.
Tycker att du bör lämna in den. Min erfarenhet säger att om något är trasigt och man inte fixar det så löser det sällan sig själv.
Men om jag köpt den på teknikmagasinet i örebro, så kan jag väl gå till teknikmagasinet i västerås och lämna in den?
Har dålig erfarenhet av sådant. Köpte för många år sedan en bärbar CD (detta alltså många många år sedan) på Expert i Västra Frölunda, ett tag senare pajjade den så jag gick till Expert i Nordstan. Efter mycket om och men och sökande så fick jag reda på att den hade gått iväg till reparation, men sen hade dom skickat den tillbaka till Expert i V. Frölunda för dom såg att det var där den var såld (men dom kollade tydligen inte vem som skickat den, idioter). Så när den kom fram till Expert i V. Frölunda så fattade om inget och skeppade tillbaka den...
I slutändan fick jag aldrig tillbaks den, så jag fick välja en mp3 spelare istället.
Nu ska jag inte måla gud i taket och säga att det kommer att skita sig för dig, men jag skulle hellre fara tillbaka till orginalbutiken om jag hade möjlighet. Annars så kör på, det är ju butikens ansvar att den kommer tillbaka till dig. Hur ska du kunna hålla kolla på det?
Men se till att du får det på papper att dom ersätter dig om dom slarvar bort din pryl, att få det muntligt är inte värt skit (pardon my "french").
Ingen aning. Allt från en vecka eller 2 till par veckor alt. månad(er).