Nej, kassettdäcket blev bortrationaliserat för många år sedan när jag uppgraderade stereon, så någon sådan har jag inte kvar.
Ok, får väl ta mig en tur till en radiohandlare om jag inte skulle ha en sådan sladd liggande, om det bara skulle krävas samma kabel som jag tex kopplar till kassettspelaren och till ett par bärbara ipod högtalare, då ut alltså, så har jag det och lite annat smått och gott liggande.
Ok, och sen behöver jag audacity eller något sådant, får kolla upp det mer ingående.
Ledsen att jag inte googlade innan, dock sökte jag lite på forumet, men eftersom jag var och är väl fortfarande lite oklar över hur det ska gå till så tyckte jag att jag kunde kosta på mig att fråga, jag brukar inte gnälla så mycket annars
Undersökte lite försiktigt att koppla den 3,5 ministeropluggen, som jag har till högtalarna, till min MBP, men ingen hände, men det kanske beror på att jag inte hade rätt mjukvara då
Som sagt, får kolla upp lite nu då, tack för tipsen och för att du ville vara bollplank.