Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PC snyggare än Mac?

Tråden skapades och har fått 46 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-05 22:06
Ursprungligen av martinator:

Håller med, Mac är ganska värdelös som hemdator. Mac lever på sin design och några få tekniknördar som vägrar inse att Adobes program idag funkar exakt lika bra på en PC.
Är dock själv en av de sista nördarna...
/martinator

Du är förtappad..gå i kluster, gå i kluster! :rolleyes:

• Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-05 22:13

Picasso, din avatar ser ut som en djävul/clown/vampyr med vit päls!!.. Det är inte halloween!

Du håller med ett inlägg som är 3 år gammalt med åsikter som är 10 år gamla...

jösses...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-05 17:23

Å, underbart! Ännu ett datorkrig! Fy fan, håller folk på och ödslar sin dyrbara tid sån dynga fortfarande? Det är så 1995 att bråka om vilket operativsystem som är bäst. VÄX UPP FÖR FAN, mogna och skaffa er arbeten och riktiga liv bortom datorskärmarna.

Är det inte straffbart att dra upp såhär gamla trådar?

ja - jesus - kan man inte enkelt rippa dvd?! folk och deras avsaknad av självkritit alltså.

• Medlem
  • International user
  • 2006-12-05 19:52

martinator vet inte vad han pratar om, det är synd om honom.

Ursprungligen av Konrad:

martinator vet inte vad han pratar om, det är synd om honom.

Tyst nu, han vet ju hur det ligger till...

Kåge hade jag en arbetskamrat som hette men han e dö... vissa äldre tv-gurus minns Kåge Sigurth som en sjuhellsickes tv-producent. Enligt WikiPedia: Kåge Sigurth född Karl Gustaf Sigurd Kevdal 10 januari 1918 i Hejnum Gotland död 30 augusti 1993 i Högsbo Göteborg, svensk TV-producent och manusförfattare.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-05 22:20

VA??? Jag tycker jag ser riktigt julfin ut ju!! Fan, här försöker man anstränga sig...:(
*muttrar*

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-05 23:04

Jag är ju iaf flexibel som fan, kan passa in överallt ju....
*ska kanske fixa till örona lite bara*

• Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2006-12-05 23:06

Eller som den gamla serien Alf.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-05 23:21

Hmm..just det!

• Oregistrerad
  • 2006-12-06 02:19

Trist när människor utan någon koll får ordet och går lös på en stackars DELL-beprydd redaktion.

Men han kan väl knappast vara allvarlig eller?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-12-06 09:38

Som sagt, något slags straff för att dra upp fyra år gamla diskussioner...

• Medlem
  • Kungälv
  • 2006-12-06 09:49

Jag hade en granne som hette Karl-Gustaf, men kallades KG. Det stod K-G B på dörren.
En dag så kom det en montör, han såg ut som en f d kåkfarare, och monterade säkerhetsdetaljer på min ytterdörr (jag hade beställt det jobbet). När han fick se min grannes namnskylt så utbrast han:

- Va, bor du granne med KGB!?

• Medlem
  • Gävle
  • 2006-12-06 10:25

ok, det började ganska bra men när det gick över i personangrepp och namnskämt tycker jag att det blev inte bara lite oseriöst. har ni inget bra argument att försvara er med så tycker jag att ni bara kan nöja er med att bara ruska på huvet å gå vidare.

jag älskar min mac och skulle aldrig byta den mot en pc men nu är jag en aning besviken på macanvädarna som gjort dom flesta inläggen i den här tråden. moget!
kom tillbaka till ämnet, eller ännu hälldre; lämna skiten och gå vidare.

Bevaka tråden