Ja, det har jag och det är det som tragglat mest, faktiskt. Ska göra ett nytt försök med en gång och följa iFuns guide denna gång.
Har även testat med ett Telenor-SIM-kort med samma resultat.
Edit: Okej, det funkade att pwna, men min iPhone dyker inte upp i iTunes och det gör det betydligt svårare att återställa den med den specialbyggda IPSW-filen.
Edit2: Har gjort försök nummer vad-det-nu-blir att återställa telefonen i Leopard och det vill sig inte. 1604 kommer upp gång på gång. Har installerat om iTunes, startat om datorn, bytt USB-port och -sladd (en USB1.0 och en 2.0). Den hittar endast telefonen i iTunes när den är i DFU-läge, men då blir jag tvungen att återställa den. Har provat med 1.1.3 och 1.1.4. Inget funkar.
Edit3: Nu fick jag plötsligt felmeddelande 1015 i Leopard efter en uppgradering av iTunes till 7.7, byte av USB-port och en omstart. Vem vet, nu kanske det går vägen. Detta var med 1.1.3 ska tilläggas.
Edit4: Nej, den specialgjorda IPSW:n från Pwnagetool ville sig inte. Nu är jag fast i ett error-träsk med felkod 1600 gång på gång på gång på gång. Spelar ingen roll, är fast i DFU-läget, oavsett IPSW-val vid återställning.