hej igen, här är jag. nu är det så att jag skulle installera iphonk red och nåt program som gör så att jag kan se mina sms, mail, sport, nyheter ooch väder på lock-screenen. så säger programmet att jag ska starta om min mobil för att inställningarna skulle börja starta. lydig som man är sgör jag det. och det var då det blev ett helv*te. iphone startar ju inte! den lyser bara med sin (nu) så fula öppningskärm. svart bakgrund och silveräpplet. den lyser hela tiden.. tills den dör. så kom jag hem nu för typ 15 min sen. satte in den i datorn i hopp om en återställning. den börjar ladda i dockan. men itunes kommer inte upp och så säger windows att en okänd enhet har upptäckts. inget mer... hur i hellskitta ska jag klara mig ur det här?:(. snälla hjälp mig. som jag har sagt i andra av mina trådar så är jag inte så bra på varken svenska eller engelska förkortningar. och jag är en av dem människorna som inte vet hur man säker på ett bra och effektivt sätt på google eller nån annan söksida. så jag skulle vara så tacksam om nån kunde hjälpa mig.
tack på förhand / OliverNordgren