Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
När jag försöker iPwner min Iphone så kommer det upp att jag ska sätta telen i Recovery mode men den är det och den vägrar förstå.. vet inte vad jag ska göra?
När du sätter den i recovery mode, vad säger iTunes samt datorn? Hittar de nån iPhone?
(på min som kör windows XP kommer det upp en ruta nere vid tray-fältet som säger att det finns en iPhone i recovery-mode inkopplad)
Men snälla någon, har inte folk för länge sedan insett att ziphone ska man skippa helt.
Winpwn eller QuickPwn är att föredra, eller eventuellt iLiberty+.
Men som sagt, skippa ziphone.
hmm nu gjorde jag som du föreslog och tankade hem winpwn och qucikpwn jag har restorat och satt den i dfu mode allting går precis som det ska Fast sen när jag ska låsa upp telefonen med det står hashing Ipsw.. sen kommer det upp ett fönster där det står quickpwn.exe har stött på ett problem och måste avslutas . ända sen jag fick den dära USB loggan på skärmen så har jag inte kunnat upgradera min iphone behöver riktigt hjälp har gjort detta för och allt har gått hur bra som helst fattar varför det inte går nu....