Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När beställer du G5?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Visst är man sugen på en G5, men jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till en stationär dator efter flera år med bärbar.

Väntar fortfarande på en ny modell av 15"-PowerBooken.

Att köpa den blir för mej för dyrt:( då jag inte har nåt jobb!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-30 13:07

Visst vill jag ha en G5, men just nu har jag ebb i kassan, och dessutom föredrar jag i likhet med föregående talare bärbara datorer. Men jösses, G5 är en grym maskin! Om det är lika tyst i praktisk användning som de första testerna ger vid handen har Apple en klar vinnare igen.

Citat:

Skrevs ursprungligen av mondo65
Visst vill jag ha en G5, men just nu har jag ebb i kassan, och dessutom föredrar jag i likhet med föregående talare bärbara datorer. Men jösses, G5 är en grym maskin! Om det är lika tyst i praktisk användning som de första testerna ger vid handen har Apple en klar vinnare igen.

"Ger vid handen" det där var ett skönt uttryck. Ska börja med det. Som tack ska du få ett uttryck av mig: inmundiga

/f

Mitt nästa köp blir i oktober 2005 så min nu ganska tysta MDD 2x1 GHz får duga framt till dess... ja om jag nu inte skulle bli långtidssjuk eller fått sparken. Detta är enda premisserna för att kunna slippa kontraktet i personalköp som jag ingick hösten 2002.

Olle

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-30 15:14

OT:

Citat:

"Ger vid handen" det där var ett skönt uttryck. Ska börja med det. Som tack ska du få ett uttryck av mig: inmundiga

Vassego, här är tre till:

göra sig underkunnig om = ta reda på

till yttermera visso = dessutom

hugsvalelse = tröst och lindring

Bevaka tråden