1. Du KAN, åtminstonde försöka, söka lite?
2. theplauge menar att han hitta det snabbt, varför du inte gjorde det är fortfarande kvällens mysterium
3. du FÅR installer OCH cydia via quickpwn som tidigare nämnt
4. din lur dör INTE av att återställas, du har fått massa bra guider redan här i tråden
resten överlåter jag till ditt sunda förnuft..
Ahhhhh...... vad jag känner igen din lite småsura attityd när du får traggla med att stå ut med en frågvis halvnovis.... Jag känner precis som du, och är lika halvsur jag med när jag får förklara tekniska saker på bilar och motorer för andra tjatiga halvnoviser....
Lite nyttigt att känna surheten mot sig och inte bara dela ut den....
Jag frågade just för att jag letat och läst så ögona blödde hela kvällen, tillsammans med en som är klart mer insatt i detta, och han hittade inget heller.
Sen lever jag efter devisen att det är bättre att fråga dumt än att göra dumt, håller du inte med om det kanske?
JO, jag har läst både det ena och andra, men det blir oftast nåt rackarns frågetecken kvar i alla fall, och då är det ju så himla trevligt med så snälla och hjälpsamma (om än lite småsura...) killar som er här i tråden...
Nu har jag i alla fall gjort operationen och håller på att återställa en säkerhetskopia i luren, så allt har gått bra.
Tackar och bugar för all hjälp och tar surheten med en klackspark som en bonus.
Om någon av er har någon teknisk fråga om bilar och motorer, så kanske jag kan hjälpa er lite där mot att jag slipper en faktura från er....
Dr Tinnitus