Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ställe att avreagera sig på Windows-oegenheter?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att jag switchat, men tvingas jobba i XP på arbetsplatsen, finner jag dagligen saker med Windows som jag bara stör ihjäl mig på. Ibland är det nästan så att jag måste resa mig från skrivbordet och räkna till tio för att inte slå näven i skärmen...

Jag har börjat klistra in screenshots av de dummaste grejorna i ett av mina hatprogram, MS OneNote 2003. Men det vore göttare att publicera dem och få stöd av andra i samma situation. Blog/forum således. Men innan jag sätter upp en egen tänkte jag att det kanske finns något redan. Eller kanske 99 vill hosta ett?

Bara i syfte att "let off steam" om man säger så.

Det borde väl vara Loungen som är off-topic i så fall.. vilket kostar lite för ett medlemskap.

Jag har gått med samma frustration hela julen. Jag var dum nog att ge ett bluetooth-headset till min syster som skypear mycket och har windows xp. BT-stacken som ms tillhandahåller suger hårt och jag provade flera andra utan resultat. Vet inte hur många timmar jag kastade bort utan resultat.

Att bli Supporter kostar 30:- för 3 månader. LIka mycket som 3 Aftonbladet...
Man slipper reklamen - bara det är värt det.
man kan också delta i Supporter Lounge....

En av de IT-ansvariga på jobbet avreagerar sig med kampsporter - kanske kan va nåt.
Vi brukar reta honom lite och säga att "tss, alla dessa aggressioner...."

Ja BT-delen är ju helt fantastisk i XP... (måste förresten testa den i Fusion/Win7 och se om de har tagit något kliv där)

Nu försvann mina 'customiserade' powerpoint-menyikoner igen apropå ingenting. Så tokigt då.

Supporter lounge skall kollas in!

Ursprungligen av tvamvarg:

...Supporter lounge skall kollas in!

Ja, gör det. Det är alltid kul med nya personer i Loungen.

En av de senaste trådarna där hette; "Vi som kastat saker från balkongen !" och startades av Goflorp. Så då förstår du hur han "let off steam" !:confused:

Men vi andra är normala människor som pratar snällt med våra datorer.

Värsta jag hatar i tex skolmiljö är att man inte kan trycka igång Spotlight och få fram programmet man vill ha utan måste in i programmappen och leta.

Nu har vi iofs en jäfla massa macar på min skola, men ibland tvingas vi sitta på en PC ändå... Som tex datorkunskap.

Ursprungligen av Ipod_Lover:

Värsta jag hatar i tex skolmiljö är att man inte kan trycka igång Spotlight och få fram programmet man vill ha utan måste in i programmappen och leta.

Nu har vi iofs en jäfla massa macar på min skola, men ibland tvingas vi sitta på en PC ändå... Som tex datorkunskap.

Kommer på mig själv att åka omkring med musen i hörnen på PC's på jobbet och vill ha dashboard, eller tom skärm eller.... äh!

Bästa är ändå alla Bluescreens som alltid ses på måndag morgon på infotavlorna i taket.... Bara det kan få en att tänka , aldrig mer.....

Stänger tråden och hänvisar "avreageringsämnen" till Loungen

1
Bevaka tråden