Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snart blir man nog PC kille med Win eller Linux

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av wilhelm-pod:

Är det bara jag som tycker att dom nya netbookarna är helt värdelösa? Min eee-peze är helt klart mitt sämsta köp någonsin. Totalt oanvändbar till något vettigt.

Instämmer.

[RANT]
Ironiskt nog så är det ju ofta de i pressen som fnyser åt Macar som "leksaksdatorer" som inte duger till seriöst arbete på företag eller åt spel som också är de varmaste anhängarna av netbooks med pekskärmar.

Finns det någon som med handen på hjärtat skulle använda enbart en netbook både till arbete och fritid? Eller ens till någonting mer än att kolla mejlen när man sitter på ett fik?

[/RANT]

Ursprungligen av wilhelm-pod:

Är det bara jag som tycker att dom nya netbookarna är helt värdelösa? Min eee-peze är helt klart mitt sämsta köp någonsin. Totalt oanvändbar till något vettigt.

Min Acer Aspire One tycker jag dock är väldigt användbar...

Själv har jag funderat på att köpa en begagnad) eee PC och sedan stoppa
in den i en Mac Plus, skärmen borde väl passa ?

Hur installerar man nytt operativsystem ? De kommer väl inte med CD/DVD ?

Alla Vaio är snygga och dyra. Jag tycker den där är mer en lite för stor telefon än en acceptabel dator. 8 tum, jämfört med det är MacBookens skärm enorm. Och har de inte överdrivit "widescreen" mer än vanligt? Hur många rader läslig text går det in på höjden? Tio? "Förvuxen PDA" lät som en bra beskrivning.

Här finns en liten videorecension av Vaio P.

Bevaka tråden