Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Efter morgondagens obligatoriska surfandet mellan musikaffärernas nätsajter kan jag upplysa att priser på synthar har stigit rejält fr.o.m. idag.:'(
Yamahas grejer har fått mest prisökning, det handlar om flera tusen kronor !
Nu vet jag i och för sig inte när du började betrakta dig som vuxen, men en dollar kostade över en tia i princip hela 2001 och den låg även över 11 kr då ett tag. Spara dina "det var bättre förr"-historier till pensionärshemmet.
Nu vet jag i och för sig inte när du började betrakta dig som vuxen, men en dollar kostade över en tia i princip hela 2001 och den låg även över 11 kr då ett tag. Spara dina "det var bättre förr"-historier till pensionärshemmet.
Wow, när du nu ändå surfar med en kristallkula kan man ju passa på o fråga när det kommer att vara mest lönsamt att köpa resp. sälja olika synthar. Åh kan du berätta lite om nästa revolutionerande ljudsyntes;)
Jag hade tur och köpa min Studio-66, Mu-tron Phasor-II samt ADM 1024 Effectron-II när dollarn låg i runt 5.80. P08:an köptes när den kom ut, slutade på 20 papp för SE.
Nu kan man inte göra klipp i euroländer. Pundet i England är fortfarande okej. Jag slog till och köpte en vintage MXR Phaser-100 i nyskick (tidiga modellen) på Ebay för 1100 Kr.