Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Om ni fick ta med er 1 synth till himlen...

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Korg Mono/Poly ... mjukisvarianten... för du måste jag även ta med min laptop och kan därmed göra andra saker när man tröttnat på att ratta fram ljud.

• Medlem
  • 2009-03-07 10:58

Hade tagit en rejäl flygel istället.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-07 11:30

Himlen kan väl bara vara himlen om den är full med överjordiskt analoggodis, så varför ta med sig något jordiskt skit när man kan spela på änglabuchla

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-07 11:31

Fast risken att man kommer dit är väl minimal

Undrar om man kan pruta där

Helvetet vore helgalen catchy semiakustisk LOFI electronica/techno/house/punk/opera/rave/DnB-rock med elektroniska inslag kryddat med dansband ovanpå skapat samt framfört utav knarkande deathmetalgrowlare

hamnar man i helvetet behöver man nog inte ha med sig någon. där hamnar ju alla bra syntar när dom dör. gm-syntar och presetburkar hamnar i himlen dock, så då får man planera noga vad man ska ha med... en distpedal kanske för att stå ut med allt rent?

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2009-03-07 17:21

i helvete så fungerar bara jv1080 och autotuners.... dansband och radiohittar är det enda som hörs...

• Medlem
  • Vetlanda
  • 2009-03-07 17:41

Tror att om jag hamnar bland harp änglarna med vilken psynth som helst så blire raka spåret ner i helvetet för mig och den sinten..

Hahaha...

Blev nog en UW eller mono iaf.. kul med nått man inte hade här i jordelivet!!

• Medlem
  • Norrköping
  • 2009-03-09 11:24

Av de jag har: SL
Vilken som hellst: Buchla 700

EDIT: nä, 200e förresten

Senast redigerat 2009-03-10 00:16

Casio VL-1

För att göra livet surt för alla andra i himmelriket.

• Medlem
  • Vetlanda
  • 2009-03-09 16:44

Vad har de för mixer i himmlen och vilka fx rack?? det påverkar valet en aning för mig... får man ta med lurar annars?

• Medlem
  • 2009-03-09 17:10

303. Går ner i fickan + batteridrift. Har dom räkhandlare i himlen?.. om batterierna skulle ta slut.

• Medlem
  • Vetlanda
  • 2009-03-09 17:14

Fan det finns för mycket frågetecken angående himlen så jag vet inte!!

Bevaka tråden