Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken iPhone 3GS kommer du att köpa / har du köpt?

Tråden skapades och har fått 47 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2009-07-27 19:43

Vilken iPhone 3GS kommer du att köpa / har du köpt?

Hmm.. Återigen frågor som inte går att svara på:)

Jag kommer att köpa en telefon och det beror på vilka som finns inne vad det blir... När jag köpt vet jag, innan jag köper så skulle jag vilja kunna svara....

* Vilken svart modell som helst...
* Vilken vit modell som helst...
* Vilken som helst, bara det blir någon över till mig den 31:a...

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-27 20:40

Räcker inte denna http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/268020-ska-koepa-har-koept-3gs.html
Tycker en sådan här omröstning känns lite meningslös om man frågar mig.

  • Oregistrerad
  • 2009-07-27 21:18
Ursprungligen av Exstaz:

Räcker inte denna http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/268020-ska-koepa-har-koept-3gs.html
Tycker en sådan här omröstning känns lite meningslös om man frågar mig.

Läste den tråden innan men jag tycker inte det är samma sak som vi tar upp i denna tråden.
Du får så gärna tycka den är meningslös, jag, och troligtvis många andra, gör det inte.

  • Oregistrerad
  • 2009-07-27 22:26

Själv har jag köpt en 32GB, svart.

Svart 16GB iPhone 3GS har jag köpt

Jäkla svårt. Tänker köpa 16g vit

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-28 12:39
Ursprungligen av Steven H:

Jäkla svårt. Tänker köpa 16g vit

Precis vad jag gjorde

  • Oregistrerad
  • 2009-07-28 14:44

Jag trodde faktiskt inte att den vita var så populär som den verkar vara!

Svart 3GS 16 har man själv

Behöver absolut inte 32 gb och gillar inte den vita. Så för mig är det givet..

  • Oregistrerad
  • 2009-07-30 14:50

Vit 16 GB var om svart 16 GB där ett tag men den svarta har gått om igen.
Jag tycker dock inte man ser dom vita så ofta?

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-30 15:25

Om man frågar mig så är ju vit mer apple färg än vad svart är. Vit är ju inte heller lika känslig för repor eller finger avtryck som svart är.
Själv har jag en incase slider på så jag ser inte att min är vit ändå, alldeles för rädd om telefonen hehe.

  • Oregistrerad
  • 2009-07-30 15:32

Jo det är sant, den vita färgen förknippar jag med Apple produkter mer än den svarta.
Hehe, jo jag har funderat på skal också, men jag känner att jag tar bort så mycket av mobilen då.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-30 15:41
Ursprungligen av imported_matte:

Jo det är sant, den vita färgen förknippar jag med Apple produkter mer än den svarta.
Hehe, jo jag har funderat på skal också, men jag känner att jag tar bort så mycket av mobilen då.

Jo det gör det. Jag har min ute ur skalet nu för jag satte på screen protector igår. Känns helt underbar och hålla i. Älskar hur den ligger i handen utan skal MEN jag vågar inte ha den i fickan ens haha. Jag lindar in den i en liten filt om jag skall ta med mig den, så fort skärm skyddet sitter fast åker skalet på igen

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2009-07-30 15:47

Jag ska köa imorgon för en 32 Gb 3GS. Behöver platsen för musik framför allt, åker mycket buss och blir galen om jag inte har lite urval med mig.

Men svart eller vit? Ingen aning än! Hjälp!!
Tycker nog svart är snyggast, men vitt är läckert också, och tydligen även mindre känsligt för repor.
Eftersom jag kommer ha min iphone i fickan så kanske vitt är att föredra då.

Svårt svårt svårt!

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-30 15:49
Ursprungligen av sebsongs:

Jag ska köa imorgon för en 32 Gb 3GS. Behöver platsen för musik framför allt, åker mycket buss och blir galen om jag inte har lite urval med mig.

Men svart eller vit? Ingen aning än! Hjälp!!
Tycker nog svart är snyggast, men vitt är läckert också, och tydligen även mindre känsligt för repor.
Eftersom jag kommer ha min iphone i fickan så kanske vitt är att föredra då.

Svårt svårt svårt!

Se det som så att svart är den vanligaste färgen enligt mig. Jag har sett hur många svarta som helst men ALDRIG en vit, har 14 kompisar som har svarta. Så när jag köpte min vita var det lite grisen i säcken då jag aldrig sett en live.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2009-07-30 16:06
Ursprungligen av Exstaz:

Se det som så att svart är den vanligaste färgen enligt mig. Jag har sett hur många svarta som helst men ALDRIG en vit, har 14 kompisar som har svarta. Så när jag köpte min vita var det lite grisen i säcken då jag aldrig sett en live.

Det är sant. Dessutom är det då kanske också större chans att få sin mobil imorgon om man väljer den ovanliga.

Den vita är rätt het måste jag säga.

Nåja, förmodligen tar jag inte beslutet förräns jag står vid disken hos telenor imorgon.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-30 16:44
Ursprungligen av sebsongs:

Det är sant. Dessutom är det då kanske också större chans att få sin mobil imorgon om man väljer den ovanliga.

Den vita är rätt het måste jag säga.

Nåja, förmodligen tar jag inte beslutet förräns jag står vid disken hos telenor imorgon.

När jag köpte min från Italien så var det svårt att få tag i svart men vit var det lättare att få tag på. Antar att det kommer vara så i Sverige med. Men dom får säkert in mindre vita än svarta skulle jag tro.

Ot: sitter på min 3G nu och skriver men undrar om man kunde skriva i landscape förut. Inget minne av det nämligen.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2009-07-30 16:49
Ursprungligen av Exstaz:

Ot: sitter på min 3G nu och skriver men undrar om man kunde skriva i landscape förut. Inget minne av det nämligen.

Kom med senaste uppdatering 3.0 eller liknande.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2009-07-30 16:03
Ursprungligen av sebsongs:

Jag ska köa imorgon för en 32 Gb 3GS. Behöver platsen för musik framför allt, åker mycket buss och blir galen om jag inte har lite urval med mig.

Men svart eller vit? Ingen aning än! Hjälp!!
Tycker nog svart är snyggast, men vitt är läckert också, och tydligen även mindre känsligt för repor.
Eftersom jag kommer ha min iphone i fickan så kanske vitt är att föredra då.

Svårt svårt svårt!

Jag tänker välja vit igen, har redan en vit 16GB 3G, fettfläckar etc syns mycket mindre på baksidan, men sprickor ser man tydligt om det nu är någon fördel/nackdel.

Mitt största problem är vilket telia abonnemang jag ska fortsätta med, kommer ihåg den diskussionen från förra året, någon driftig person skapade en tråd med excel dokument där man kunde skriva in siffror man ringt för som sen gav förslag på bästa abonnemangen.

Men jag antar man bestämmer sig när man väl står i butiken imorgon, troligen Telia till Vänner.

det blev en Svart 32 GB

  • Medlem
  • Örebro
  • 2009-07-31 08:16

Vit 32 GB

Det blev en vit 32GB

Sitter just nu att uppdatera till senaste betan

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-07-31 08:30

jag köpte vit 32 GB, jag kom hem och tyckte den såg väldigt plastig ut, men jag vande mig snabbt den vita kan se skum ut eftersom framsidan på iPhonen fortfarande är svart, men ack så snygg den är när den ligger på mage

Såja. Det blev ingen 3GS alls. 32 GB var slut hos Telia.Borde kunnat räkna ut med röven att de öppnade vid sju även här, men det har varit lite si och så med informationen. Nåja, ett par veckor till kan jag vänta. Det är ju inget fel på min 3G direkt.

  • Medlem
  • Borås
  • 2009-07-31 10:23

blev en vit 16gb från halebop nyss, hoppas de skickar den idag!

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2009-07-31 10:44

Wohoo! kom precis hem med en 3Gs 32 gb svart! Tänkte ju ta en vit men ALLT var förbokat, att jag lyckades få en alls överraskade mig. Jag var dock näst först in i telenorbutiken.

Fy fasen vad grym den är, Leka Leka Leka!!

Blev att säga upp mitt gamla abb och få slutfaktura, skulle bli 800:-.
Köpte den utan någon förhöjd avgift så det blev strax över 6 laxar med startavgift på det nya abbet.
299/månaden med fri surf, 30 mms på månad och 29 öre/minuten.

Jag tycker det är en bra deal, fan vad jag är nöjd!

Ursprungligen av sebsongs:

Wohoo! kom precis hem med en 3Gs 32 gb svart! Tänkte ju ta en vit men ALLT var förbokat, att jag lyckades få en alls överraskade mig. Jag var dock näst först in i telenorbutiken.

Fy fasen vad grym den är, Leka Leka Leka!!

Blev att säga upp mitt gamla abb och få slutfaktura, skulle bli 800:-.
Köpte den utan någon förhöjd avgift så det blev strax över 6 laxar med startavgift på det nya abbet.
299/månaden med fri surf, 30 mms på månad och 29 öre/minuten.

Jag tycker det är en bra deal, fan vad jag är nöjd!

??
6000 + 299 i månaden?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-07-31 14:39

jag blev med sur pga det att de höjde priset med 400... och jag var dum som var så trött för jag räknade ut att totalkostnaden igår med Prata På abonnemang blev 6691 kronor så då hade man sparat pengar tom,

5995 + 29x24

Bevaka tråden