Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det känns som om ett av de inofficiella programmen du lagt in ville ha roligt. En sökning på Google med citattecken ger iget och det känns som om det borde dykt upp på andra ställen.
Det jag och mina vänner har som gemensam nämnare är programmen Navigon Europa och SBSettings.. Ingen annan som har dom programmen hackade som fått samma meddelande?
Dessutom används ju inte standard-UI-elementen, alltså de som används för notifications och så vidare. Och de verkar inte ha brytt sig om att översätta texten.
Dessutom används ju inte standard-UI-elementen, alltså de som används för notifications och så vidare. Och de verkar inte ha brytt sig om att översätta texten.
För att inte tala om att engelskan inte är korrekt...
"...please reinstall offical iPhone OS 3.1..." så säger man inte på engelska...
Jag har heller aldrig sett ordet jurist användas även om det finns i det engelska språket...
Apple skulle aldrig använda ordet "jailbreaked". Som skulle säga något om "icke auktoriserat...etc...". Detta är hoax, men jag undrar hur det triggas? Och av vilken app. Eller har det aldrig hänt och hela tråden är en hoax? :-D.