- Björnström
- Medlem ●
- Stockholm
Jag har 16 invites!
Ni som vill ha en Google Wave invite - skriv er epostadress nedan
(Glöm inte att ersätta @ tecknet med något annat bara)
Ja, nu börjar det rulla ut invites en masse. Har också en drös.
Hej
låter som om många har invites över. Kan någon skicka en till mig så skulle det vara jättekul. Alltid kul att prova något nytt.
niklasmagnusson99(ätt)gmail.com
ps: nej, min mailadress har inte med 99.se att göra hade den innan jag visste att den fanns.
Hej
låter som om många har invites över. Kan någon skicka en till mig så skulle det vara jättekul. Alltid kul att prova något nytt.
niklasmagnusson99(ätt)gmail.com
ps: nej, min mailadress har inte med 99.se att göra hade den innan jag visste att den fanns.
Skickad.
Jag vill gärna ha en invite please.
patrickstrandberg[att]gmail.com
Skickat, nu är det snart slut.
Jag har också några invites liggandes
Lägg gärna till mig om ni vill: jonas.andersson[snubbel-a]googlewave.com
Har tagit mig friheten att skapa en liten wave som heter Folk från 99.se! som vi förhoppningsvis kan mötas i.
Jag har också några invites liggandes
Lägg gärna till mig om ni vill: jonas.andersson[snubbel-a]googlewave.com
Har tagit mig friheten att skapa en liten wave som heter Folk från 99.se! som vi förhoppningsvis kan mötas i.
Lagt till dig nu menjag fattar inte hur jag hittar den waven.. Kan nån förklara hur jag gör? (inte alls blown away av detta kan jag säga).
Jag lägger till dig som medlem i Waven (även de som jag har lagt till tidigare bör kunna adda dig).
Vad har du för Google Wave adress? (eller så kan du starta en Wave med mig så kommer jag kunna adda dig ).
Lagt till dig nu menjag fattar inte hur jag hittar den waven.. Kan nån förklara hur jag gör? (inte alls blown away av detta kan jag säga).
jag tar gärna emot en invite på ---- om någon har över.
Tack.
Det gick undan. Tack.
Har 4 o ge bort och endast. i par
Roligare om man kan invite någon man känner direkt.
skicka ett pm så får dom 2 första dom jag har att ge ut, kollar inte i denna tråd så ofta.
Att:Ruberg , gett en invite till dig men pm buggar verkar inte kunna skicka svar till dig säg till om du har någon annan du vill ge invite till så behöver jag bara dennes mail adress
Kan någon, kanske via PM för att inte smutsa ner tråden, förklara för mig vad Google Wave verkligen är och är tänkt att användas till? Jag har tillgång till det men ser inte mer nytta med det än att hantera mail, vilket jag gör precis lika bra i vanliga Gmail-webgränssnittet.
Om det fins någon vänlig människa som kan PM:a mig en invite så skulle jag verkligen uppskatta det.
Behöver era mailadresser...
Jag undrar fortfarande vad man ska med Google Wave till...någon som vill upplysa mig?
Enklast är att använda google finns massvis med info vad du kan göra eller inte kan göra,
Det är dock beta i ordets rätta bemärkelse bara så ni vet.