Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google Wave invite till mig?

Tråden skapades och har fått 99 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2009-12-06 11:49

Jag har fem invites kvar, så skriv till danni.naeil@gmail.com, så skickar jag gladeligen ut!

Jag har också några kvar.

PM:a mig din epostadress så fixar jag en invite.

  • Medlem
  • 2009-12-06 20:59

Jag har fått en invite. Tack alla snälla människor:).

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-12-06 22:41

Jag har ju som sagt tillgång till det men jag ser inte någon direkt funktion, jag kan kolla min mail där i ett lite annat gränssnitt än vanligt men so what...jag kan läsa mailen.

Förstår inte poängen...

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-12-07 10:52

Gällande mail, menar du att du kan läsa din Gmail via Wave, eller att Wave är ett litet annorlunda sätt att hantera mail?
Jag har inte funnit hur man kan läsa sin Gmail via Wave, men om det går får ni hemskt gärna upplysa mig om tillvägagångssättet

Ursprungligen av zinned:

Jag har ju som sagt tillgång till det men jag ser inte någon direkt funktion, jag kan kolla min mail där i ett lite annat gränssnitt än vanligt men so what...jag kan läsa mailen.

Förstår inte poängen...

Jag är jätteintresserad av detta. Spännande att se vad google har att erbjuda den här gången.

En invite får gärna skickas till: martin (kanel) yzx.se

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-12-07 20:52

Invite skickad

Ursprungligen av lill_postiZ:

Jag är jätteintresserad av detta. Spännande att se vad google har att erbjuda den här gången.

En invite får gärna skickas till: martin (kanel) yzx.se

Jag tackar drakfot

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-08 10:52

16 invites över - först till kvarn. Skicka ett PM med din e-post.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-10 14:15

fått mera invites 20st så skicka pm så får ni en invite in den ordning som jag får pm

Bevaka tråden