Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny MacBook Pro på gång? Version 6.1 Quad Core?

Tråden skapades och har fått 1478 svar. Det senaste inlägget skrevs .

IOFS bra om det blir en rejäl uppdatering på 13 då den nästan är samma som den vita idag.....

Ursprungligen av iTemudjin:

IOFS bra om det blir en rejäl uppdatering på 13 då den nästan är samma som den vita idag.....

Priset också...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 13:59
Ursprungligen av iTemudjin:

IOFS bra om det blir en rejäl uppdatering på 13 då den nästan är samma som den vita idag.....

Den sämre av 13-tummaren kanske inte får dubbla grafikkort? Kan det vara förklaringen till att det är så liten skillnad i specen mellan de två i övrigt?

Jag spekulerar vilt...

Ursprungligen av rk:

Den sämre av 13-tummaren kanske inte får dubbla grafikkort? Kan det vara förklaringen till att det är så liten skillnad i specen mellan de två i övrigt?

Jag spekulerar vilt...

Skulle inte tro det. I dagsläget är det inte heller stor skillnad mellan de två 13":arna. Och utan dubbla grafikkort blir det lite väl stor skillnad mellan dem (HDD, Processor och grafik).

Ursprungligen av rk:

Den sämre av 13-tummaren kanske inte får dubbla grafikkort? Kan det vara förklaringen till att det är så liten skillnad i specen mellan de två i övrigt?

Jag spekulerar vilt...

Menar du att dom kör med Intels onboard grafik?

den ska ju vara kass sägs det ju

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 14:04

14 minuter kvar...

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-04-13 13:57

Har jag förstått denna sida rätt AppleInsider | Intel to detail next-gen MacBook Pro chip candidates at CES så blir det - om det nya specsen stämmer - i7a i 13-tummaren?!

Mycket förvånande och glädjande i så fall... någon som kan bekräfta att enbart i7 finns i 2,66GHz?

Ursprungligen av Jånte:

Har jag förstått denna sida rätt AppleInsider | Intel to detail next-gen MacBook Pro chip candidates at CES så blir det - om det nya specsen stämmer - i7a i 13-tummaren?!

Mycket förvånande och glädjande i så fall... någon som kan bekräfta att enbart i7 finns i 2,66GHz?

jag väntar mig minst i9 i 13 tum plastbook

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 14:09

9 minuter kvar...

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-04-13 14:10

Vad står SD för? Är det SuperDrive eller SD card slot?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 14:11
Ursprungligen av walse:

Vad står SD för? Är det SuperDrive eller SD card slot?

SuperDrive brukar det väl stå för.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 14:13

5 minuter kvar...

  • Medlem
  • Göteborg, Sweden
  • 2010-04-13 13:58
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2010-04-13 14:00

Går ut och dricker kaffe i solen så länge......och hoppas på en fetuppdatering av MBP 15...som kommer att lira kanon med nya CS5

Eller Standard Definition.

Sååå. Vad gör ni under tiden? Själv sitter jag o läser en rapport från Haverikommissionen:cool:

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 14:16

1 minut kvar! Måtte de hålla sig till traditionen!

Ursprungligen av granberg054:

Sååå. Vad gör ni under tiden? Själv sitter jag o läser en rapport från Haverikommissionen:cool:

Jag övar jazzpiano framför datorn, får ut min spattiga energi...

Ursprungligen av granberg054:

Sååå. Vad gör ni under tiden? Själv sitter jag o läser en rapport från Haverikommissionen:cool:

Jag spelar Modern Warfare 2 online.. Skulle inte kunna koncentrera mig på något mer seriöst just nu...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 14:18

0 minuter kvar. Nu är vi inne på övertid!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-04-13 14:21
Ursprungligen av granberg054:

Sååå. Vad gör ni under tiden? Själv sitter jag o läser en rapport från Haverikommissionen:cool:

Försöker jobba.. men det blir en del flaxande mellan programmen/flikarna..

Jag sitter med fötterna på skrivbordet gränsle över datorn och trycker crtl+r med tangentbordet jag har i knät....

Jag jobbar.... det går väl sådär!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 14:19

Jag uppdaterar alla flikar. Konstant.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-13 14:19

Nu händer det nåt!

Uppdatering: falsk alarm. En vit sida istället för Apple Store ett kort tag...

Apple store nere

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-04-13 14:23

Vet ni vad som är det bästa med att dom äntligen släpper nya MBP? Att man slipper gå in 10ggr per dag och kolla denna tråden!

Jag skall nu jobba för att skaffa mig ett liv!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-04-13 14:28
Ursprungligen av durre:

Vet ni vad som är det bästa med att dom äntligen släpper nya MBP? Att man slipper gå in 10ggr per dag och kolla denna tråden!

Jag skall nu jobba för att skaffa mig ett liv!

Kunde inte sagt det bättre själv

1347 inlägg är detta den största tråden någonsin ? ps: ville bara säga att apple store är nere

  • Medlem
  • 2010-04-13 14:24

Gissar att de ansvariga sitter och garvar sig harmynta nu med ett finger över "launchknappen" samtidigt som de kollar på sidvisningsloggarna.

Bevaka tråden