Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Om inresan till Sverige sker med flyg eller färja i kommersiell trafik får du tull- och skattefritt ta med dig varor för 4 300 kronor. Om inresan sker på annat sätt kan du ta med dig varor för 3 000 kronor utan att betala några avgifter. Varorna måste transporteras personligen
Och vad jag förstått så betalar man moms/tull endast på beloppet som överstiger dom där 3000/4300 kronor.
MacForum i Göteborg tar emot intresseanmälan. Du får ett mail och sms när de har kommit in i butiken.
Har själv letat efter någon stanns att beställa från utlandet, amazon.co.uk och play.com leverar tyvärr inte till Sverige.
Jag vet att ni Apple fans har en tendens att köpa den nyaste versionen trots den minimala skillnaden, men tror ni verkligen det kommer bli ont om iPads nu den 23? Hur är det med Apple.se, när brukar de göra så man kan köpa produkten?
Jag vet att ni Apple fans har en tendens att köpa den nyaste versionen trots den minimala skillnaden, men tror ni verkligen det kommer bli ont om iPads nu den 23? Hur är det med Apple.se, när brukar de göra så man kan köpa produkten?
Det är ingen som vet hur det kommer att bli. Jag köpte min iPad 2 på MediaMarkt i Lund samma dag som den släpptes men då hade jag förbokat. Det fanns iPads att få tag på för de flest som köade men man kunde inte precis välja och vraka mellan färger, 3G/icke-3G, minne etc.
Jag är ganska säker på att det kommer att bli en rykande åtgång. Vissa modeller kan finnas kvar några timmar, men de mest populära kommer nog att försvinna till de längst fram i kön. Så tror jag.
Jag var inne på MM i Gallerian i Stockholm i dag och frågade om jag kunde förboka, men svaret var nej. Nu verkade killen jag pratade med lite osäker och rådde mig att komma tillbaka i början av nästa vecka och se om detaljerna klarnar tills dess.