Du iTiger. Det finns andra modeller än iPhone. Och ingen tvingar dig att köpa en!
Vill du beklaga dig över hur dåligt och värdelöst det är att det inte finns teman och synkning via bluetooth, så gör det, men gör det på ett annat forum! Tror du att du kommer att förändra världen genom att få alla här att skippa iPhone eller?
Köp en SE för 300 så kan du säkert synka den via bluetooth. Lycka till.
Roligt att reta Apple-fanboys...
Men du lille vän, jag har redan en iPhone 3G. Jag har en drös iPodar, en Macbook och jag kommer säkert att köpa en iPad också. Om jag får råd förstås, är ruskigt sugen på en ny iMac
Det är dåligt och värdelöst att användaren inte har större valmöjligheter än vad som erbjuds. Jag vill ha BT synkronisering! Då och då vill jag byta till ett lite personligare tema. Varför kan inte Uberstürmfürher Jobs låta mig göra min kära iPhone lite mer personlig? Jag fattar det inte...
Akesson verkar antyda att en tema-ändring skulle göra telefonen sämre. Hur han/hon kommit till den slutsatsen är för mig en gåta. Om teman kunde säljas på samma sätt som vanliga appar så skulle de vara kvalitetsäkrade av Apple.
Till alla Apple-dyrkare där ute: Du är inte dina prylar!