Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Du har 3GS, kommer du köpa 4?

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-10 16:28

Jag vet att jag faller utanför trådens fråga men ja, jag kommer byta till iPhone 4 från min iPhone 3G 16vit.

Och ni som säger att 16GB räcker gott o väl, ni kollar inte på film på era lurar eller? Själv så får jag ta bort saker på den hela tiden för när jag har under 1GB ledigt utrymme så blir den seg som satan.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-06-10 17:18
Ursprungligen av Trineo:

Jag vet att jag faller utanför trådens fråga men ja, jag kommer byta till iPhone 4 från min iPhone 3G 16vit.

Och ni som säger att 16GB räcker gott o väl, ni kollar inte på film på era lurar eller? Själv så får jag ta bort saker på den hela tiden för när jag har under 1GB ledigt utrymme så blir den seg som satan.

AirVideo...

Ursprungligen av kenjon:

AirVideo...

Funkar bra om man sitter på ett flygplan?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-06-10 17:57

32gb är ett måste nu när man kan filma i HD och även ta bra foton.

Angående varför jag skulle uppdatera så skulle faktiskt den förbättrade kameran i sig vara värt mycket för mig eftersom jag det senaste året fotat väldigt mycket med min iPhone 3GS, så alla förbättringar på den punkten är välkomna. Men sen verkar ju nya skärmen vara något i hästväg och det som har högst wow-faktor förstås.

Efter att ha kört iOS 4 i några dagar nu ser jag ingen anledning till att byta från min 3Gs. Inte i dagsläget, men man vet inte vad som väntar runt hörnet.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-06-11 12:36

Nya displayen gör att jag byter. Jag laseropererade ögonen för några år sedan och ser som en örn. När jag läser liten text på min 3GS börjar jag fokusera på dom enstaka pixlarna i bokstäverna istället för bokstäverna och det är lite irriterande. Nya displayen kan inte annat än bli bra.

Senast redigerat 2010-06-11 19:02
  • Medlem
  • San Francisco
  • 2010-06-11 17:28

Jag vill...

Men hur gör jag när jag vill sälja min Telia 3GS som har typ 13 månaders abb kvar? Är den låst till Telia eller till mitt personliga abb?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-11 17:30
Ursprungligen av carpark:

Jag vill...

Men hur gör jag när jag vill sälja min Telia 3GS som har typ 13 månaders abb kvar? Är den låst till Telia eller till mitt personliga abb?

Telefonen är låst till Telia.

Bevaka tråden