1) Kan man få upp annat i Timescape än Missade samtal, Meddelanden, Twitter, FB? Synd om det bara är de där 4.
Jag tänker på:
epostapplikationen
epost från Roadsync (alltså Exchangemail)
kalenderapplikationen
kalender från Roadsync (alltså Exchangekalendern)
gmail-epost
2) Vet du om man kan hämta sin GMail med epostapplikationen eller om man måste använda gmailappen?
3) Vet du om man kan synka ihop GoogleCalendar med Kalendern i X10 (det är kanske Googlekalendern rentav från början?)
4) Exchange (via Roadsync) och Googlekalendern och telefonens kalender - är de synkbara? Dumt att köra 2-3 olika kalendrar ju.
5) Betyder "Meddelanden/Messages" i Timescape SMS, eller kan det också vara andra slags meddelanden - i så fall vad?
6) Jag tar en chansning här och undrar om du vet om man kan använda telefonen som modem med en iPad eller iPod Touch. Alltså: Med telefonens 3G, skapa ett Wifinät som man kan ansluta iPad/iPodTouch/MacBook till.
7) Vet ju inte vilken telefoncarrier du har men jag har Telenor, och undrar om du vet om användarförfarandet i punkt 6 (s.k. tethering) är spärrad på något sätt från telefonbolagets sida alltså att bara surfning i själva telefonen är OK, eller om surftjänsten tillåter surfning från extern enhet VIA telefonen?
Jag har ett vanligt fastpris företagsabonnemang med ett fastpris datatrafiktillägg för 160kr/mån (ex moms).