Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony DSC-F828 - helt ny proffskamera

Tråden skapades och har fått 61 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-01-15 11:18
Citat:

Skrevs ursprungligen av nixon
Det gör det visst det.. återförsäljaren får ofta betala frakten och reparationer är ett tidskrävande jobb för återförsäljaren.

Ok på frakten då… men åf gör ju absolut inget med en garantireparation, tex olympus gör alla sina reparationer på samma ställe i portugal, allt åf gör är ju att sända kameran dit. Antar att de andra kameratillverkarna inklusive sony gör likadant.
I Borås har vi väl väldigt snälla åf då, men jag har lagat både kamera och barnvagn på garanti via åf som jag inte har köpt produkten hos och åf har varit medveten om detta och i ena fallet föreslagit detta tillvägagånssätt.

  • Medlem
  • 2004-01-15 14:24
Citat:

Skrevs ursprungligen av Andreas Norén
Ok på frakten då… men åf gör ju absolut inget med en garantireparation, tex olympus gör alla sina reparationer på samma ställe i portugal, allt åf gör är ju att sända kameran dit. Antar att de andra kameratillverkarna inklusive sony gör likadant.
I Borås har vi väl väldigt snälla åf då, men jag har lagat både kamera och barnvagn på garanti via åf som jag inte har köpt produkten hos och åf har varit medveten om detta och i ena fallet föreslagit detta tillvägagånssätt.

Jag menar inte att fotohandlaren lagar kameran utan att reparationer är en pain in the ass för åf och är en tidskrävande hantering med personal som kostar över 150kr/tim, inkl sociala avgifter..

Bevaka tråden