Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förbeställa iPhone / Stå i kö - Telia

Tråden skapades och har fått 153 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av ibish:

Ja, då var det väl som jag trodde. Får väl vänta en månad till... minst Har iofs beställt en åt frugan från Telias hemsida på lanseringsnatten, som beräknas komma på torsdag.

Den lär inte komma på torsdag.

Citat:

"Flera kunder har fått leveransbekräftelse via e-post på sina beställningar ”leveransdatum 2010-08-05”. Detta är tyvärr felaktigt. Kunder som har beställt en iPhone 4 kommer att får korrekt leveransinfo utskickat via SMS och mail från och med måndagen 2/8. Vi beklagar det felaktiga beskedet."

Telia iPhone Blog Leveransstatus på iPhone 4

Ursprungligen av illerG:

Den lär inte komma på torsdag.

Citat:

"Flera kunder har fått leveransbekräftelse via e-post på sina beställningar ”leveransdatum 2010-08-05”. Detta är tyvärr felaktigt. Kunder som har beställt en iPhone 4 kommer att får korrekt leveransinfo utskickat via SMS och mail från och med måndagen 2/8. Vi beklagar det felaktiga beskedet."

Telia iPhone Blog Leveransstatus på iPhone 4

Ja jag tyckte det där var lite knepigt också.. Hoppas få en rättelse snart så man vet.
Det jag dock funderar över är Leverans av iPhone - Produkter och erbjudanden Mobilt - Telia.se säger att man ska ange ordernummer. Får man detta nummer när leveransen är på G?
För det ända man fick i första mailet var ett ärendenummer ifrån beställningen.

Ursprungligen av acidflash:

Får man detta nummer när leveransen är på G?
För det ända man fick i första mailet var ett ärendenummer ifrån beställningen.

Du får ordernummer när det är dags. Dvs när de kommit till din beställning i den långa kön.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-01 23:02
Ursprungligen av ibish:

Kön på nätbeställningar har ju ökat, men är det någon som har koll på om det fortfarande går att köpa telefonen i butiken? Är mest intresserad av Gbg och Telia? Blev sugen idag, men orkade inte ta mig in till stan, då jag antog att det ändå var slutsålt.

Ring runt och fråga?

Bevaka tråden