Jodå - det kommer en fix - Jobs sa t.o.m. det om man läser mellan raderna. Han kan inte säga det rakt ut för då skulle försäljningen just nu dippa. Dom håller på att fixa till den - utan att ändra konstruktion och design så klart - det är inte möjligt on the fly och Iphone5 ligger bara på ritbordet idag.
Jag tror att dom fixar något med skarven/skarvarna - detta kan man göra utan att bygga om maskiner och band. Man gör något med ytan ovanför och nedanför skarvarna - silikontckning...försänkning...I dont know - men en fix blir det.
För mig spelar det ingen roll då jag inte kommer att få problem - tar aldrig death grip på en lur (har för stora händer eller så har jag alltid instinktivt hållt mobiler luftigt då jag känner till radioantenner och flukturation) - och jag bryr mig inte ett skit om andrahandsvärde när jag ändå ger bort alla mina gamla lurar, datorer, stereos, etc, etc. - när jag uppgraderar/köper nytt.
Det är nog ett önsketänkande - en rationalisering - att det inte kommer en revision av Iphone4 i höst.