Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har också problem med teman i iOS4. Testade Glasklarts vanliga tema och när jag aktiverar det i Winterboard så är det massvis med ikoner som inte ändras, många standard ikoner så som anteckiningar, meddelanden bl.a. Vad kan detta bero på?
Hittar ingen info där det står om temat är iOS4-kompatibelt inne i Cydia.
Har också problem med teman i iOS4. Testade Glasklarts vanliga tema och när jag aktiverar det i Winterboard så är det massvis med ikoner som inte ändras, många standard ikoner så som anteckiningar, meddelanden bl.a. Vad kan detta bero på?
Hittar ingen info där det står om temat är iOS4-kompatibelt inne i Cydia.
Fortsätter här. Får fortfarande inte teman att fungera i iOS 4.0.1 trots att det dtöder iOS4. Har lagt det högst upp men ingen av ikonerna ändras. Testade på en kollegas iPhone 4, också med 4.0.1 och där fungerar temat. Vad kan det då bero på?
Nu har ju inte jag en iPhone 4 men det fungerade alltså på min kollegas iPhone 4. Det står inte i beskrivningen nånstans att det är gjort för en iPhone 4. I det här specifika fallet testade vi ett tema som heter "Doodles" (a sketchy theme) och som sagt så framgår det ingenstans i infon att det skulle vara avsett endast för iPhone 4. Har inte fått igång nåt tema alls som jag testat hittills som ska ha stöd för iOS4, ikonerna kommer aldrig igång.
Ursprungligen av keptang:
Det räcker inte med att det stödjer iOS 4.x.x, det måste vara specifikt gjort för iPhone 4.
Vad exakt heter temat i Cydia du försöker med?
För att det ska fungera på min iPhone 3Gs måste alltså temana ha stöd för iPhone 4? Ligger alltså sökvägarna på på 4.x.x annorlunda mot tidigare versioner då?
Testat Classica 3 nu och inget ändras för mig där heller, trots att temat ligger högst upp i Winterboard och inget annat är aktiverat.
Fast rubriken syftar ju inte på en iPhone 4, då är det väl onödigt att ha två separata trådar om samma problem väl?
Tänkte kanske bara att nån visste varför det inte fungerar.
Ursprungligen av keptang:
Den här tråden handlar om Winterboard och iPhone 4.
Har inte uppfattat det som att du har en 3GS förrän ditt inlägg ovan, har jag missat något?