Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med uppdatering av operatörsinställningar

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Mija:

Det ska inte bort. Det ska stå Operatör Tele2 8.0 om du har Tele 2. Den ändrar sig med operatörsinställningarna du får när du stoppar in kort från annan operatör.

Jag hoppas verkligen det ställs in på annat sätt med annat SIM. Förstår bara inte varför jag inte kan få bort tele2 inställningarna trots efter återställning. Testat med återställning både med och utan att ha SIM kortet i telefonen.

Behöver verkligen en olåst telefon och var främsta anledningen att jag beställde från England.

Gå in på en tre-affär och hämta ett microsim kontantkort. Det är gratis, du måste antagligen kosta på dig en laddning av det för att det ska fungera, men det är billigt pris att betala för att rädda dig från att dö i en hjärtattack.

Ta det lugnt, det är en upplåst telefon du har och det spelar ingen roll vad det står i displayen, det ändrar sig när du stoppar in ett annat ort.

Ursprungligen av carpelux:

Gå in på en tre-affär och hämta ett microsim kontantkort. Det är gratis, du måste antagligen kosta på dig en laddning av det för att det ska fungera, men det är billigt pris att betala för att rädda dig från att dö i en hjärtattack.

Ta det lugnt, det är en upplåst telefon du har och det spelar ingen roll vad det står i displayen, det ändrar sig när du stoppar in ett annat ort.

Yep, så är det.

Ursprungligen av carpelux:

Gå in på en tre-affär och hämta ett microsim kontantkort. Det är gratis, du måste antagligen kosta på dig en laddning av det för att det ska fungera, men det är billigt pris att betala för att rädda dig från att dö i en hjärtattack.

Ta det lugnt, det är en upplåst telefon du har och det spelar ingen roll vad det står i displayen, det ändrar sig när du stoppar in ett annat ort.

Får göra så, fixa microsim från tre. Tack för tipset. Dock verkar i alla fall flera vara överrens om att det inte ska vara något problem så det behövs kanske inte. Jag överregear nog bara om låsningen.

Som flera sagt ovan, har du köpt den från Apple i UK så är den olåst, och kommer alltid att vara.

Bevaka tråden