- Björnström
- Medlem ●
- Stockholm
På fredag rullar AppleStore Black Friday 2010 igång. Denna gång tipsar Apple om att vi kommer se kampanjpriser på iPad-klappar!
99mac brukar alltid följa Black Friday med spänning. Förra året sänktes priserna på bland annat MacBook med 1000kr under ett dygn så om du är köpsugen ska du hålla i slantarna (eller kreditkortet) i några dagar till.
Här finns exempel på tidigare års Black Friday trådar:
Black Friday 2009
Black Friday 2008
Klicka här för mer info om AppleStore BlackFriday
Här är lite exempel från förra årets Black Friday:
Här är några produkter med bra rabatter endast idag Fredag:
iMac 21 eller 27 tum: 967kr rabatt
MacBook Pro: 967kr rabatt
iPod touch: 207kr rabatt
iWork: 558kr (spara 337kr)
Nike+ Sensor: 128kr (spara 47kr)
Time Capsule 1TB: 2608kr (spara 187kr)
JBL On Time 200P högtalare: 1588kr (spara 502kr)
Ultimate Ears iPhone headset: 1058kr (spara 432kr)
Nedräkningen har börjat. Vad tror du AppleStore har planerat inför årets Black Friday? Planerar du ett inköp?
En fruga som julklapp till min nya MacBook Pro...
Nej, men en AirPort Extreme kanske?
ATV 2m skulle jag kunna tänka mig - om den kommer på fredag. iPad sitter ju inte helt fel heller förstås. Någon av dessa (eller båda) om dom släpps på fredag.
När man jämför den bilden som är postad här i forumet, så står det iphone, ipod, ipad m.m.
Det skiljer sig från den annons som nu är uppe på Apple.se ....
-ipod,iphone & mac.....
Kanske ngn annan som skrivit om det,, men nog är det lite intressant... (på ett dåligt sätt, om man längtar efter iPad)?
Fasen, köpte en Time Capsule igår. Oflyt, men å andra sidan var förra årets rabatt minimal....
Kollar jag nu så finns inte iPad med i texten på bilden.
Behöver ju givetvis inte betyda något ang. ev. iPad-släpp på fredag.
Antingen hade det hängt med i översättningen, alternativt insåg de att den informationen kom lite väl tidigt.
Hur är det med tidsskillnaden när det gäller Black Friday? Är det tiden för respektive land som gäller - hoppas jag. Har det varit så tidigare år ?
Hur är det med tidsskillnaden när det gäller Black Friday? Är det tiden för respektive land som gäller - hoppas jag. Har det varit så tidigare år ?
Jag har för mig att det är 00:00 UK/GMT tid - dvs 01:00 i Sverige!
Bifogar originalbilden, för den som vill jämföra, eller leka finns fem <s>fel</s> iPad.
/magnus
Kollar jag nu så finns inte iPad med i texten på bilden.
Behöver ju givetvis inte betyda något ang. ev. iPad-släpp på fredag.
Antingen hade det hängt med i översättningen, alternativt insåg de att den informationen kom lite väl tidigt.
Den nyheten kom och gick lika snabbt.
Jag verkar vara den enda som inte tror att iPad släpps imorgon - ni får vänta några dagar till
Jag verkar vara den enda som inte tror att iPad släpps imorgon - ni får vänta några dagar till
Vad baserar du detta på, sheriffen? Magkänsla eller fåglar som viskar i ditt öra?
EDIT :
Verkar bara handla om att Ipad stod med i bannern tidigare. Sök på google och kolla deras nya skärmdump-feature.
Nja, de länkade också till Apple Store och påpekade att det är alldeles mycket iPad-tillbehör där för att det inte skulle röra sig om en release imorgon
http://store.apple.com/se/browse/campaigns/holiday/giftguide?mco=MjAwNzUyMTE#product-row-1
Nja, de länkade också till Apple Store och påpekade att det är alldeles mycket iPad-tillbehör där för att det inte skulle röra sig om en release imorgon
Ja, det var ju faktiskt väldigt mycket tillehör till iPad, varför skulle dom sälja speciella väskor till en iPad, som inte ens säljs i Sverige?
Nu har Black Friday börjat i Australien med 10% rabatt på det mesta!
Man får "bara" köpa 10 stycken per person....... skulle vara glad om man i Sverige fick köpa 1 per person.
Gott då blir det kanske en MBA med 10 % rabatt vid midnatt
Nu blir jag glad :):):):)