- Borttaget
- Oregistrerad ●
Kommer det bli en digital version av denna när den öppnar tror du?
Förstår inte va du menar..
Vad blir det för köp för er?
Beror helt på hur snälla priserna är. Och vad för nytt som släpps.
Kanske en iPad om den har bra pris, kanske en Mini om den har bra pris.
Är på jakt efter ett par Bose headset, mitt gamla gick sönder i veckan
Sen var det tänkt med lite julklappshandel, datorer har jag redan, relativt nya, men iPad hade inte varit helt fel, om de nu släpper den idag, fast sån tur kan man inte ha.
Själv då, vad ska du shoppa?
härligt att det finns fler "nördar" så man inte känner sig ensam så här på småtimmarna
Ja, man kan väl kalla sig nörd, om man ska upp om 4 timmar och 30 minuter. Men sitter uppe nu för att se vad det blir, när det är samma sak i morgon eftermiddag. Men man vill ju lixom inte vänta, det är först som räknas.
Ja, man kan väl kalla sig nörd, om man ska upp om 4 timmar och 30 minuter. Men sitter uppe nu för att se vad det blir, när det är samma sak i morgon eftermiddag. Men man vill ju lixom inte vänta, det är först som räknas.
eller hur??!!! Jag menar vem kan somna om man vet att man kan få reda på rabatten redan inom 1 timme
eller hur??!!! Jag menar vem kan somna om man vet att man kan få reda på rabatten redan inom 1 timme
För att inte tala om den jobbiga väntan, förbi helgen, och kanske (gud förbjude) nästa helg innan man får sakerna.
För att inte tala om den jobbiga väntan, förbi helgen, och kanske (gud förbjude) nästa helg innan man får sakerna.
Finns ett ord som jag hatar, och det order heter "vänta", riktigt bedrövligt litet ord
Jag funderar faktiskt på att spara dom till julafton..osäker på om jag klarar det dock.. O:-)