Imorse så fick min telefon ryck. Aktiveringsidan kom upp när mitt alarm gick. Jag har iOS 5, typ 1.5 versionen, tror jag.
Där står det att jag ska aktivera min iphone via wifi, trycker på att en ska fortsätta men efter någon minut så kommer det fram att det inte gick att aktivera telefonen. Hur jag än bär mig åt så kommer jag inte ifrån den sidan. Det sjuka är att när jag startar om den så vill den att jag ska låsa upp sim-låset, när jag gör det så har jag en bild som bakgrund som jag tagit själv.
När jag kopplar in telefonen i datorn så får jag upp det här meddelandet:
Det riktigt konstiga är att jag kan öppna iPhoto och se alla mina bilder jag har i telefonen, jag kan även se i itunes att det är 10Gb upptaget i telefonen.
Jag kan inte säkerhetskopiera telefonen och inte återställa den heller.
När jag trycker på restore så får jag upp det här meddelandet:
Jag har inte gjort någon backup på telefonen för att när jag har kopplat in iphonen i datorn har det stått att det inte går att synkronisera iphonen för att det är fel version på itunes. Det har dock alltid vart samma, jag har inte uppdaterat eller nåt sånt. Således har jag inte kunnat göra någon backup.
Jag har massor av information på telefonen som jag måste spara, så som sms, kontakter och så vidare!
Hur ska jag göra, vad jag än gör så går det inte. Jag har kollat lite på andra program som man kan göra backuper på sin telefon men dom fungerar inte, dom jag har provat går inte.
Jag vill ha min telefon fungerandes igen!
SKULLE VERKLIGEN BEHÖVA ER HJÄLP! SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG!
Mvh
Andreas