Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skapa genvägar i Springboard till Airplane Mode etc - utan jailbreak!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det visar sig att fr o m iOS 5 kan man skapa genvägar på Springboard till funktioner som t ex Airplane Mode och Bluetooth utan att jailbreaka. Läs mer och prova själv via AppleInsider:

AppleInsider | Safari-based iOS shortcuts offer quick access to Bluetooth, Airplane Mode, more

Finns en app för det.
App Store - Icon Project (Home Screen Icon)

Postade den i 4S-tråden igår tror jag.

Ursprungligen av keptang:

Finns en app för det.
App Store - Icon Project (Home Screen Icon)

Postade den i 4S-tråden igår tror jag.

Där ser man, missade det... Men om den inte gör "mer" än webapparna ovan så sparar man ju alltid sju spänn.

• Medlem
  • Huddinge
  • 2011-11-15 22:47

Appen hade iaf ett hemskt gui.

Ursprungligen av joakimo:

Appen hade iaf ett hemskt gui.

Verkligen!

Jag har provat båda, och tycker IconSettings variant är bäst. Båda fungerar i praktiken likadant men via den så får du åtminstone riktiga ikoner för Bluetooth, WiFi osv. I Icon Project så kan du bara skapa ikoner du själv (tids nog) förknippar med rätt inställning.

Nackdelen med båda är att ett nytt Safari-fönster (ett för varje inställning, inte ett för varje gång) öppnas varje gång du använder genvägen och för mig är det ett litet störingsmoment.

• Medlem
  • Västervik
  • 2012-01-25 00:55

Nån som sitter inne med url för "Lösenkodslås"? Skulle vara smidigt att kunna stänga av det lite snabbt(läs snabbare) när man är hemma där ingen kan jävlas med luren!

1
Bevaka tråden