Ja så när W7 filerna börjar installeras efter det att jag har valt partion och det står att datorn kommer startas om flera gånger, då den första gången den startat om kommer detta felmeddelande "press any key to boot from CD or DVD". Och vad jag har förstått, ska man inte trycka på någon knapp alls. Men.... Men.... jag har väntat och väntat och det händer ett piss.
Jag har även efter låååååång tid, tryckt på NÅGRA tangenter, och jag har provat att starta om flera gånger och man kommer då direkt till detta meddelande om jag väljer att starta om i W7.
Jag har en iMac 11,2, Intel Core i3, 3,06 GHz, så W7 ska ju funka. Jag har provat både med 32 och 64bit och det spelar tydligen ingen roll. Blir likadant.
Det enda felet jag kan komma på är att jag inte kan partitionera bootcamp som en NTFS utan FAT, vilket inte funkar med W7, så jag har skapat en egen partion med NTFS i skivverktyg, och senare välja denna partion via bootcamp, men alltså inte skapa den i bootcamp. Är det någon som har en idé om vad som är felet och hur det kan åtgärdas?
[FONT="Lucida Grande"] [/FONT]