Hur har det gått, Goflorp? Är du igång i det fina vädret? Själv har jag börjat min resa mot 10 km med 10k-motsvarigheten till appen jag först tipsade om. Känns hur bra som helst!
Verkar vara en god ide med appar, har personligen svårt att komma igång med löpning, speciellt nu under sommaren, men däremot har jag börjat gymma tack vare min son som tränar friidrott och som också börjat gymma så smått.
Inget tar så bra som bänkpress hehehehe..... träningsverk en hel helg det är livet, alla muskelfibrer i kroppen bara skriker ut sitt vrede...Nästan 10 år sen senast jag gymmade seriöst, tack för kaffet
Men jag har ökat 20 kg i bänken samt rygg maskiner, på en månads träning, det börjar ta sig sa kärringen till gubben .
När jag köpte eget gymkort gick jag aldrig till gymmet, nu när jag kan träna med min son så är det kul igen, att träna i samband med hans friidrotts träningar 4 dar i veckan.
Så skaffa er en träningskompis, vem som helst , sonen, frugan, hunden ja tom. iphonen, bästa kom igång träningstipset från mig
En personlig tränare en talande "Siri" kan också vara en bra investering
Hmmmm har iPhonen appar för gymmet också, man behöver definitivt en piska om man tränar på egen hand, man vill ju inte svika "Siri" .