Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta dansk Collection till svensk el. engelsk?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2003-09-17 10:19

Vi har fått en dansk Adobe Design Collection över i vår produktion och nu undrar jag: kan man få den utbytt mot en svensk eller engelsk?

Om programpaketet är oöppnad kan det gå att byta. Det är upp till distributören att bestämma med en del går med på detta. Är förpackningen öppnad är det kört.

Det är ju ett gyllene tillfälle att stärka pan-nordismen och lära sig danska...

Annars kan man byta språkversioner till ordinarie uppgraderingspris, vilket ju passar fint nu när det kommer nya versioner av i princip samtliga program.

Att göra två flugor på smällen så att säga

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2003-10-06 20:54
Citat:

Skrevs ursprungligen av Stefan Sigemo
Om programpaketet är oöppnad kan det gå att byta. Det är upp till distributören att bestämma med en del går med på detta. Är förpackningen öppnad är det kört.

Aj då! Öppnad är den ju så då var det kört.

Rickard: He he...nja, jag tror jag satsar på en uppgradering då istället. Det är nog som sagt läge nu med nya versioner!

Tack ändå!

/T

Tesa: Jag tror bestämt Rickard menade att du kan byta språk i samband med att du ändå uppgraderar till ny version. Och att detta var de två flugorna. Att förpackningen sedan är bruten borde inte utgöra något problem.

Rickard: Jag har en gammal PC-version av Photoshop liggandes någonstans. Kan jag uppgradera den till 8.0 och samtidigt få den för Mac istället? Tror det är svensk 5.0 eller 5.5.

Edit: Har annars tänkt sälja den länge men hur gör man isf med licensövertag? Kostar det pengar? Jag har köpt den ny men i ärlighetens namn är jag osäker på om den blivit registrerad eller ej.

1
Bevaka tråden