Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min G5 1,8GHz har kommit!

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-15 08:10
Citat:

Skrevs ursprungligen av Peter Esse
Min G5:a har något dovt obeskrivbart som går rakt in i huvudet, som jag sagt tidigare så är det säkert bara jag som inte är van, men det skadar inte att provlyssna någonannanstans...

Ahh, låter som de klassiska vibrationerna från en bussard-motor i arbete...

Helt off topic, men vad gör det...

/Johan

ta ett djupt andetag...titta ut på den vackra blå himlen det är trots allt vackert väder idag

i alla fall för oss som huserar i Malmö...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-15 08:53
Citat:

Skrevs ursprungligen av el gringo
ta ett djupt andetag...titta ut på den vackra blå himlen det är trots allt vackert väder idag

i alla fall för oss som huserar i Malmö...

Kan berätta att det är monogrått utanför mitt kontor i stockholm

/J

okey - feel sorry for you kallt är det men högt och klart - på samma gång...

så - nu har vi börjat prata om vädret istället typiskt svenskt?!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Rickard A
Som jag sa. Mest "bla bla bla" och "tjafs tjafs tjafs".....

Behöver väl inte kommentera dig igentligen du gör det så bra själv..

Den person som inte har något vettigt att säga är väl du... eller anser du detta viktigt??

läs inte mina inlägg då, hoppa över dem, eller gör något annat vettigt.

Tar du på dig kostym varje gång du besöker 99mac också eller och tror du är någon bättre person än andra??

Varför jag varit aktiv i disskutionerna angående G5 var också för att jag hade mer info än de flesta och till skillnad från dig delar jag med mig av det jag vet, för du missade väl inte att jag har en Dual G5 (först) att få den via återförsäljare..Så dåliga kontakter har jag att det stämde du!

Så ta och lugna ner dig lite, eller besök en kristen sida istället

  • Oregistrerad
  • 2003-10-15 10:31

:rolleyes:

Lay it off already!

Ok, jag är ingen admin här så jag borde inte beblanda mig med kommentarer om användarnas små krig, men faktum är att det är jäkligt trist att så'n här pajkastning förekommer på 99mac. Hallå eller. Det här är 99mac. Inte www.aftonbladet.se och i synnerhet inte www.flashback.se. Vi står alla och stampar på samma plattform, låt oss inte stampa på varann.

Skilj på sak och person - och sluta kasta äppelpajer.

Bevaka tråden