Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som vill beställa iPad mini

Tråden skapades och har fått 335 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag tror inte nästa version mini får Retina (faktiskt). Det finns en anledning att stor-ipaden blev tyngre i.o.m. Retina och det finns liksom inte plats för det gigantiska batteripacket i en mini. På CPU/GPU har det inte hänt mycket nog och inte heller på displaysidan.

Men jag brukar ha fel

Ursprungligen av Mactastic:

Jag tror inte nästa version mini får Retina (faktiskt). Det finns en anledning att stor-ipaden blev tyngre i.o.m. Retina och det finns liksom inte plats för det gigantiska batteripacket i en mini. På CPU/GPU har det inte hänt mycket nog och inte heller på displaysidan.

Men jag brukar ha fel

Jag tror faktiskt samma sak. Men jag går inte i kyrkan heller å andra sidan. Kanske kan upplösningen bli något bättre i alla fall. Många program funkar ju - men allt för många har en kass upplösning för minin.

  • Medlem
  • 2013-01-21 20:41

Äntligen en Mini med 3G. Aldrig mer en version med enbart wifi!

Senast redigerat 2013-01-21 21:34
  • Medlem
  • Knivsta
  • 2013-01-26 23:23

När tror ni Apple presenterar en ny ver. av minin? I vår eller får man vänta till i höst? Om det släpps en uppdatering i vår så kan man ju vänta innan man slår till.

Ursprungligen av flat7:

När tror ni Apple presenterar en ny ver. av minin? I vår eller får man vänta till i höst? Om det släpps en uppdatering i vår så kan man ju vänta innan man slår till.

Mac Buyer's Guide: Know When to Buy Your Mac, iPod or iPhone

Velade länge innan jag köpte min mini med 3G i veckan antar att jag hoppades att retina varianten skulle komma i feb/mars verkade inte så sannolikt .
Den är ju superportabel , lte lär väl inte komma igång inom det närmsta halvåret för konsumenter för det hade varit klockrent .

Bevaka tråden