Hej!
Jag har känt mig ganska ensam om mina ambitioner att på allvar använda en iPad i mitt yrkesutövande, men det visar sig att vi är ganska många här på 99 som gör det.
Nu undrar jag om det finns någon bra sida för professionella användare, som går steget längre och föreslår lösningar för att komma runt olika problem och hinder samt har förslag på helhetslösningar/kombinationer av appar?
Om inte... Skulle detta vara något som 99 eller någon duktig medlem skulle kunna tänka sig att göra? Jag känner väldigt många som har iPads idag, men som har svårt att hitta lösningar som fungerar för dem i deras arbete. Många hittar en halvbra lösning, kör fast och ger upp. Jag gav upp på min första iPad som införskaffades strax efter att den hade släppts i USA. Då hittade jag inget vettigt sätt att använda den, mer än Pages och Numbers.
Nu har jag kommit längre, men senast igår fick jag tips om Evernote här på 99 så det finns garanterat mycket mer att upptäcka. Vet inte om det är något som intresserar någon annan, men jag tror att det skulle finnas ett behov av en sån sida.
Under tiden tackar jag för alla bra tips och idéer som dyker upp här!