Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det är inte ofta jag adderar nya emailkonton mm men nu var det dags. Jag fixade allt i min PB och pluggade sedan in min iPhone för att synca över detta. Det gick inte, hittar inte ens funktionen för att göra detta. Vad har hänt, vad har jag missat och hur gör man nu för tiden? Jag ska väl inte behöva sitta peta på iPhonen?
För info. Är det nya mailkontot IMAP eller Exchange så behöver du inte bekymra dig om att synka via iTunes. Då ställer du bara in det på respektive enhet så är saken biff. Är det POP3 så är det givetvis en annan femma.
För info. Är det nya mailkontot IMAP eller Exchange så behöver du inte bekymra dig om att synka via iTunes. Då ställer du bara in det på respektive enhet så är saken biff. Är det POP3 så är det givetvis en annan femma.
Tror inte man kan synka över konton längre. Det kan ha med att många leverantörer har olika inställningar beroende på om det är en dator eller mobil enhet. Du får nog pilla in kontot manuellt i luren.