Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Ipad Air 2 kommer också 9 september

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Förutom en ny Iphone och Iwatch kan Apples evenemang den 9 september också innehålla en ny version av Ipad Air med Touch ID.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-09-05 19:13

Jag åker till USA i 3v lite efter eventet, kan bli dyrt

Då finns nog iPhone 6 redan här i Sverige. Kanske priset dock är lägre i USA. Passa tullen i Sverige bara. Dom har blivit tuffare på elektronik i originalkartonger. Förståligt kanske.

Ursprungligen av Redaktionen:

Förutom en ny Iphone och Iwatch kan Apples evenemang den 9 september också innehålla en ny version av Ipad Air med Touch ID.

Läs hela artikeln här

Jag koncentrerar mig på iPhone 6 - och köpte en iPad Air idag. Vill inte vänta - min iPad Mini känns för liten nu. Touch ID är smidigt - har det på min 5S. Men på paddan som bara ligger hemma är det överkurs. Hade på ett tidigt stadium första utgåvan av iPad - så denna Air känns tillräckligt bra - för att kunna " hoppa över" en generation iPad. Om den kommer nu i september.... Min gissning är att Apple inte blandar ihop iPhone och iPad - utan att den kommer betydligt senare. Oavsett känns det ok med min nya iPad Air idag.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-09-07 09:09
Ursprungligen av adress@mac:

Då finns nog iPhone 6 redan här i Sverige. Kanske priset dock är lägre i USA. Passa tullen i Sverige bara. Dom har blivit tuffare på elektronik i originalkartonger. Förståligt kanske.

Varit över 4 gånger det senaste året, aldrig sett till någon tullare.

Men jag ska försöka motså lockelsen ändå, jag köpte 5S och air i januari.
Och det är rätt mycket billigare, jag gav knappt 12k för 64GB 5S och 128GB ipad air.
Då fungerar visserligen inte 2600MHz 4G-bandet, men jag har inte 4G på mitt abbonemang ändå (och tänker inte byta då jag har obegränsad data).

1
Bevaka tråden