Finns det nån här som vet om det finns nån svensk expert på parallels som man kan få (kan köpa) hjälp av?? Jag har stora problem med kraschade virtuella maskiner. Har parallels desktop Build 9.0.24237, som jag kör på min macBookpro, mitten 2012 m 16 GB minne,
Har begärt hjälp från parallels.com, men det enda som hände var att nån därifrån fjärrstyrde min dator, konstaterade att alla filer var "not valid" och sen struntade de i mina problem. Jag försökte förklara att jag har kopierat dem precis som man ska, att de verkar ok ända tills jag startar dem, då får jag upp konstiga felmeddelanden och all data försvinner ur filen (från 30 GB till 20MB) - jag fick inget svar på varför det hände. Däremot gick personen in och försökte öppna en virtuell maskin med på följden att den också förstördes.
Nu säger parallels att jag inte har behörighet till filerna och att de därför inte kan öppnas. Ser skumt ut att allt är grått när jag kollar info för filen.
Skulle behöva hitta någon som kan hjälpa mej då jag har många års jobb på filerna men behöver kunna öppna dem för att spara om all data!!