Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hantering och lagring av pdf

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-05-12 09:54

Vilket app är bäst när det gäller hantering av pdf filer på iPad?
Jag vill kunna spara, läsa och skicka ifrån paddan.
Är det i iBook ?

Jag använder mest Dropbox till att lagra filer som jag vill kunna komma åt från alla enheter(iPad, iPhone, Mac)

• Medlem
  • Göteborg
  • 2015-05-12 15:12
Ursprungligen av Mymac4ever:

Jag använder mest Dropbox till att lagra filer som jag vill kunna komma åt från alla enheter(iPad, iPhone, Mac)

Jo jag har dropbox men då krävs det att kunder dropbox om jag ska skicka därifrån.

Acrobat DC

Ursprungligen av MorganB:

Jo jag har dropbox men då krävs det att kunder dropbox om jag ska skicka därifrån.

Tror inte det. Om du går in på din Dropbox via en browser kan de skapa en publik länk som du kan maila.

Du har också den publika mappen som ska funka

• Medlem
  • Göteborg
  • 2015-05-12 16:33
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Acrobat DC

Laddade ner detta. Verkar vara en kostnad ifall man vill göra en del.
ser inte ut som om att jag kan maila iväg en fil med gratisabonemanget?
Jag vill ha filer som jag vill kunna maila.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2015-05-12 16:35
Ursprungligen av Mymac4ever:

Tror inte det. Om du går in på din Dropbox via en browser kan de skapa en publik länk som du kan maila.

Du har också den publika mappen som ska funka

Ja jag är lite osäker på detta. När jag gjorde en mapp med bilder så krävdes det att kunden hade inlogg på dropbox.
Och en publik mapp så kan väl alla gå in och kolla?

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-05-12 17:30
Ursprungligen av MorganB:

Ja jag är lite osäker på detta. När jag gjorde en mapp med bilder så krävdes det att kunden hade inlogg på dropbox.
Och en publik mapp så kan väl alla gå in och kolla?

Publika mappen är inte tillgänglig för alla, bara de som kan adressen till ditt konto och filnamnet kan komma åt filen. Duger för vardagsbruk alltså, men kanske inte för känsliga uppgifter. Då behöver du Drop ox betalversion med lösenordshantering etc.

Ett förtydligande: ingen kan lista innehållet i din publika mapp, utan bara se de filer de kan namnet på.

1
Bevaka tråden