Jag lyckades klanta mig rejält och på min MacBook Pro radera en för mig mycket viktig och två år lång konversation och undrar om det är möjligt att få tillbaka den?
Jag har ju en Time Capsule hemma och kör automatisk back up på den, men kan man då gå tillbaka i Time Machine till dagarna före min olyckliga radering och återställa därifrån (och gör man då en återställning av hela rubbet i datorn eller kan man välja att bara återställa just Meddelande-appen?) och på så vis få tillbaka den förlorade konversationen? Eller är det bara just appen Meddelanden som återställs och inte konversationerna?
Jag har ju även tre olika iOS-enheter, och på dessa har jag fortfarande den aktuella konversationen kvar, för på dessa enheter gjorde jag ju ingen radering av denna konversation så på dessa kan jag gå tillbaka 2 år i konversationen. Men på min MacBook Pro kommer jag bara tillbaka till tiden då raderingen skedde, inget äldre kan ses utan bara det vi skrivit efter raderingen.
Kan jag på nåt sätt få nån av de ”hela” konversationerna i en iOS-enhet att användas på min MacBook Pro.
Går denna tabbe att lösa på nåt sätt så jag kan läsa den hela konversationen jag har på iOS-enheten även på min Mac?